Luxury fashion resale since 2015

Szukaj

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

ROZDZIAŁ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

  1. Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu, oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta. Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi zobowiązany jest Sprzedawca zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.).

  2. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem.

  3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu i udostępniany jest

    nieodpłatnie także przed zawarciem umowy. Na żądanie Klienta Regulamin jest także udostępniany w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient (np. pocztą elektroniczną).

  4. Podstawowe definicje:

  1. 1) Regulamin: Regulamin Sklepu Internetowego;

  2. 2) Sprzedawca: Justyna Słomkowska, prowadzca działalność gospodarczpod nazw

    LABEL Justyna Słomkowska, ul. Aleksandra Gieysztora 4/U6, 02-999 Warszawa, NIP 5251379258, wpisando Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalnoci Gospodarczej;

  3. 3) Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu. Klient to także Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta;

  4. 4) Konsument: Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

  5. 5) Usługa Elektroniczna – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu;

  6. 6) Sklep lub Sklep Internetowy, lub Serwis: Usługa elektroniczna, Sklep Internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.komislabel.pl, w ramach którego Klient zawiera umowę sprzedaży na odległość, strony są informowane o dokonaniu sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej generowanej automatycznie, a wykonanie umowy (w szczególności dostawa Towaru) następuje poza internetem;

  7. 7) Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o czynnościach w ramach Sklepu;

  8. 8) Towar lub Produkt – Używane lub nowe rzeczy, sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy, zgodnie z opisem na stronie Sklepu;

  9. 9) Umowa – Umowa na odległość, dotycząca zakupu Towaru, zawarta na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę;

  10. 10) Formularz – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie lub dokonanie innych czynności w Sklepie;

  11. 11) Zamówienie – dyspozycja zakupu Towaru złożona przez Klienta za pomocą środków komunikacji technicznej;

1

12) Newsletter – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych wiadomości (newsletter-ów), zawierających informacje o Serwisie, w tym nowościach lub promocjach w Sklepie.

ROZDZIAŁ 2. INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE

  1. Dane Sprzedawcy do kontaktu z Klientem: adres: LABEL Justyna Słomkowska, ul. Gieysztora 4/U6, 02-999 Warszawa, adres poczty elektronicznej: info@komislabel.pl, numer telefonu: 601-372-072.

  2. Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Usług Elektronicznych:

  1. 1) Sklep Internetowy,

  2. 2) Konto.

  3. 3) Newsletter

3. Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z Regulaminem.

  1. Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internet, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), dostępu do

    Internetu oraz aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej.

  2. Obowiązuje zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.

  3. Korzystanie ze Sklepu może się wiązać z zagrożeniami typowymi dla korzystania z

    Internetu, typu spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Sprzedawca wskazuje, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.

  4. Zawarcie umowy o świadczenie Usług Elektronicznych następuje za pośrednictwem Sklepu przez internet. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usług Elektronicznych poprzez opuszczenie Sklepu lub poprzez usunięcie konta Klienta. W takim przypadku umowa o świadczenie Usług Elektronicznych rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron.

  5. Nie ma możliwości korzystania ze Sklepu anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu.

    ROZDZIAŁ 3. DANE OSOBOWE

1. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”). W szczególności:

1) Sprzedawca zapewnia, aby dane te były:

  1. a) przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla Klientów i

    innych osób, których dane dotyczą;

  2. b) zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i

    nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;

2

c) adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;

  1. d) prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane;

  2. e) przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą,

    przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są

    przetwarzane;

  3. f) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych

    osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych,

2) Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do charakteru, zakresu, kontekstu i celów przetwarzania oraz ryzyka naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;

1) Sprzedawca zapewnia dostęp do danych osobowych i korzystanie z innych praw Klientom i innym osobom, których dane dotyczą, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klientów lub wystąpienie innej przesłanki uprawniającej do przetwarzania danych osobowych według Rozporządzenia.

1. Sprzedawca gwarantuje realizację uprawnień osób, których dane osobowe są przetwarzane na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów, w tym osobom tym przysługuje:

  1. 1) prawo wycofania zgody w sprawie przetwarzania danych osobowych;

  2. 2) prawo do informacji dotyczących ich danych osobowych;

  3. 3) prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym ich uzupełniania, uaktualniania,

    prostowania, usuwania;

  4. 4) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania lub do ograniczenia przetwarzania;

  5. 5) prawo do skargi do organu nadzoru i korzystania z innych środków prawnych celem

    ochrony swoich praw.

4. Osoba mająca dostęp do danych osobowych przetwarza je wyłącznie na podstawie

upoważnienia Sprzedawcy lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i

wyłącznie na polecenie Sprzedawcy.
1. Sprzedawca zapewnia, że nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom

aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, chyba że wymaga tego prawo Unii Europejskiej lub prawo polskie.

ROZDZIAŁ 4. INFORMACJE DODATKOWE

§ 1 Konto.

  1. Rejestracja Konta na stronie internetowej Sklepu jest bezpłatna i wymaga następujących działań: Klient powinien wypełnić formularz rejestracji podając określone dane i składając oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji handlowych. Na adres poczty elektronicznej Klienta podany przez niego w procesie rejestracji Konta przesłany zostanie link umożliwiający weryfikację Konta. Logowanie do Konta polega na podaniu loginu oraz hasła ustalonych przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być nikomu udostępniane.

  2. Konto umożliwia Klientowi wprowadzenie lub modyfikację danych, dokonywanie lub sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień.

  3. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.

3

4. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Konta w Sklepie poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: info@komislabel.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: LABEL Justyna Słomkowska, ul. Gieysztora 4/U6, 02-999 Warszawa.

§ 2. Newsletter

  1. Usługa Newsletter ma na celu dostarczenie Klientowi zamówionych informacji.

  2. Korzystanie z Newsletter-a nie wymaga rejestracji Konta przez Klienta, ale wymaga podania adresu poczty elektronicznej oraz złożenia oświadczeń w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji

    handlowych.

  3. Na adres poczty elektronicznej Klienta przesłany zostanie link potwierdzający

    subskrypcję Newsletter-a.

  4. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas

    nieoznaczony.

  5. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newsletter-a poprzez przesłanie

    odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: info@komislabel.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: LABEL Justyna Słomkowska, ul. Gieysztora 4/U6, 02-999 Warszawa.

    ROZDZIAŁ 5. SPRZEDA§ 1. Towary

  1. Produkty oferowane w Sklepie są przyjmowane w komis od osób prywatnych.

  2. Produkty oferowane w sklepie są nowe i używane. Szczegółowy opis Towaru znajduje

    się na stronie Sklepu z oznaczeniem jego stanu.

  3. Sprzedawca oświadcza, że Produkty oferowane w sklepie są oryginalne i nie pochodzą

    z kradzieży.

  4. Gwarancja na Towary nie jest udzielana, usługi posprzedażowe nie są świadczone.

    § 2. Zamówienia i ich realizacja

  1. Zamówienie może być złożone poprzez wypełnienie Formularza, dostępnego w Sklepie.

  2. Zamówienia można składać po uprzednim zarejestrowaniu Konta w Sklepie.

  3. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia Formularza, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany sposób zapłaty i

    dostawy.

  4. Klient podaje w Formularzu dane oraz składa oświadczenia w sprawie akceptacji

    Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji

    handlowych.

  5. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane następnego

    dnia roboczego.

  6. Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku

    (pola) oznaczonego „kupuj i płacę”. Sprzedawca wyśle Klientowi na wskazany przez

    Klienta adres e-mail potwierdzenie Zamówienia.

  7. Czas realizacji zamówienia (tj. do dnia wysyłki Towaru) wynosi do 3 dni roboczych.

4

§ 3. Płatnoci

  1. Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich. Cena Towaru nie uwzględnia kosztów, o których mowa w punkcie 2 poniżej. Cena Towaru podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.

  2. Koszty związane z dostawą Towaru (np. transport, dostarczenie, usługi pocztowe) i ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Towaru. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania Zamówienia.

  3. Klient może wybrać formę płatności:

  1. 1) przelew tradycyjny - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu

    Zamówienia Klient powinien wpłacić/przelać należność na rachunek bankowy Sklepu. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu;

  2. 2) zapłata za pośrednictwem systemu płatności Dotpay - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu Dotpay. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności Dotpay;

  1. Na każdy sprzedany Produkt Sklep wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wymagają doręczenia.

  2. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, o ile wybrany sposób zapłaty nie wymaga zachowania innego terminu.

    § 4. Dostawa

  1. Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta w Formularzu, o ile Strony nie ustalą inaczej.

  2. Produkt jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej albo za pośrednictwem operatora pocztowego według wyboru Klienta. Paczka wysyłana za pośrednictwem operatora pocztowego powinna zostać dostarczana w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysyłki Towaru, natomiast za pośrednictwem firmy kurierskiej - w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysyłki Towaru.

  3. Klient może dokonać odbioru osobistego Towaru pod adresem: LABEL Justyna Słomkowska, ul. Gieysztora 4/U6, 02-999 Warszawa.

  4. Sprzedawca wskazuje, że:

  1. 1) z chwilą wydania Towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści

    i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Przy sprzedaży na rzecz Konsumenta niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta,

  2. 2) przyjęcie przesyłki z Towarem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że:

    1. a) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki;

    2. b) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;

    3. c) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa

      przewoźnika;

5

d) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

§ 5. Dodatkowe informacje dla Konsumenta

  1. Umowa nie jest zawarta na czas nieoznaczony i nie będzie podlegać automatycznemu przedłużeniu.

  2. Minimalny czas trwania zobowiązań Konsumenta wynikających z Umowy to czas realizacji Umowy, tj. dokonania zapłaty i odbioru Towaru.

  3. Korzystanie ze Sklepu przez Konsumenta nie łączy się z obowiązkiem złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych.

  4. Sprzedawca nie ma obowiązku i nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2017.2070 t.j. ze zm.).

    ROZDZIAŁ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.

  2. Gwarancja na Towary nie jest udzielana, usługi posprzedażowe nie są świadczone.

    ROZDZIAŁ 7. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Reklamacje nie będą rozpatrywane z uwagi na specyfikę sklepu - Komis.

ROZDZIAŁ 8. ODSTPIENIE OD UMOWY - ZWROTY

  1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.).

  2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie drogą elektroniczną na adres: info@komislabel.pl

  3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Sklepu.

  4. Wskazany powyżej 14-dniowy termin liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Konsumentowi towaru przez przewoźnika.

  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Przedmiot umowy ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, co oznacza, że oświadczenie o odstąpieniu będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony Towar posiada uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia, lub gdy występują w nim braki elementów stanowiących jego integralną część, z nieuszkodzonymi plombami, lub jeśli dotyczy to obuwia z nienaruszonymi naklejkami na podeszwach.

  6. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.

  7. Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem w stanie niezmienionym.

  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,

6

jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób

zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  1. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób

    dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do

    zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  2. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami

    wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru.

  3. Konsument ponosi całkowity koszty zwrotu Towaru, przesyłki zwrotne wysłane za

    pobraniem nie będą odbierane przez Sprzedawce.

  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące

    wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia

    charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

10. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za

niezawartą.

ROZDZIAŁ 9. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Prawa do Serwisu oraz treści w nim zawartych należą do Sprzedawcy.

  2. Adres strony, pod którym jest dostępny Sklep, a także zawartość strony internetowejwww.komislabel.pl stanowią przedmiot prawa autorskiego i są

    chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej.

  3. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, zdjęcia, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe itp. są znakami zastrzeżonymi i należą do Sprzedawcy, Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek

    treści ze strony www.komislabel.pl bez zgody właściciela jest zabronione. ROZDZIAŁ 10. POSTANOWIENIA KOCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami lub Konsumentami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  2. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie.

  4. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Konsumentem będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Konsumentem będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo inny dogodniejszy dla Konsumenta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego).

7

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów